دلنوشته های عباس..شاعری تنها

خرید بک لینک
روزها یکی پس از دیگری گذشتند و یکی دو ساعت دیگه بیشتر از این سال لعنتی باقی نموندهسالی که پر بود از درد و بلااولش که با سیل شروع شد و بعد زلزله و وقایع تلخ قیام آبانماهواسه گرونی بنزین.بعدش شهادت سردا دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:24

چه تعطیلات گندی بود

این ویروس کرونا همه روخونه نشین کرده

امروز مثلا سیزده بدر بود

تا ظهرخواب بودیم و بعد رفتیم خونه مادر،داداشا هم بودن.

برا شام یه آتیش بپا کردیم و جوجه به سیخ کشیدیم

بعد شام هم رفتیم پارک دستجمعی

اای خوش گذشت.

مخصوصا به بچه ها

دلنوشته های عباس..شاعری تنها...

ما را در سایت دلنوشته های عباس..شاعری تنها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:24

صفحه بندی